Z wykształcenia jestem specjalistą ds. marketingu i promocji, a moją pasją jest historia, w efekcie czego powstało kilka publikacji i filmów opowiadających o Kaliszu, a także wiele inicjatyw. 

W 2011 roku postanowiłem założyć swoją firmę pod nazwą Agencja Promocji Miasta - Tomasz Chlebba. 

Pierwszy album - mojego autorstwa - Kalisz na starych pocztówkach, pojawił się w 2011 roku i bardzo szybko stał się bestselerem na lokalnym rynku wydawniczym, przybliżając mieszkańcom dzieje otaczających ich miejsc.

Drugi - to album którego jestem współautorem, "Kalisz między wojnami" - ukazał się na rynku wydawniczym na początku grudnia 2013 r.

Pełniejszy opis mojej działalności wydawniczej znajdziecie tutaj

Na początku 2019 roku wydałem album fotograficzny prezentujący współczesny Kalisz, pt. "Kalisz wczoraj i dziś", album od początku jego ukazania na rynku wydawniczym zbiera same pochlebne komentarze, będąc wysoko ocenianym ze względu na wysoką jakość zdjęć.

Od kilku lat poznaję też tajniki ciągle rozwijającego się marketingu internetowego. 

Jeżeli rozwój e-handlu zmobilizował Państwa do rozszerzenia oferty firmy poprzez utworzenie sklepu internetowego, jako osoba doświadczona w tym obszarze polecam swoją pomoc w realizacji i administracji przedsięwzięcia.


Kolejnym moim pomysłem będącym połączeniem historii miasta i internetu jest multimedialny portal internetowy, czyli Wirtualne Muzeum Fotografii Kalisza www.wmf.kalisz.pl, pozwalający mieszkańcom dzielić się starymi fotografiami. Witryna ta, to innowacyjny w skali kraju pomysł, który w roku 2012 otrzymał dofinansowanie od Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach konkursu ogłoszonego przez Muzeum Historii Polski.

W latach 2015/2016 powstał również cykl (aktualnie dwóch części), filmów dokumentalnych o tytule "Jak zmieniał się Kalisz" oraz szereg pamiątek z Kalisza. 

Natomiast w roku 2016 zarejestrowałem Fundację Nasza Historia  która za cel postawiła sobie;

Inicjowanie, wspieranie i realizacja nowatorskich rozwiązań w zakresie promocji historii regionów i miast,  a także; 

Propagowanie wykorzystania nowoczesnych technologii i rozwiązań multimedialnych w zakresie historii regionalnej.

Od momentu powstania, fundacja aktywnie realizuje swoje cele, o czym można przeczytać na stronie www.fundacja-nasza-historia.org.pl.

 

Aktualnie zostałem przedstawicielem Czeskiej firmy produkującej wysokiej jakości czekolady (gorzkie 70% lub mleczne) umieszczane w indywidualnie zaprojektowanych opakowaniach stanowiących wspaniałą promocję, miast, regionów, atrakcji turystycznych czy też wydarzeń promocyjnych. 

Na mojej stronie internetowej umieszczona jest prezentacja tych produktów.

agencja promocji miasta kalisz historia ksiazki filmy pocztowki

Tomasz Chlebba

Właściciel Agencji Promocji Miasta